[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Pelottaa [Palvelin] (Isäntä 2007-06-03 13:54)

Pelottaa

Sammakko
2007-06-03 15:12

Tällaisia ajatuksia palstan lukeminen minussakin on herättänyt, vaikkakaan en ole antanut sen estää lavalla käymistäni. Tieto lisää tuskaa ja olenkin palstan aktiivisemman lukemisen aloitettuani useaan otteeseen miettinyt, olenkohan aiheuttanut joissakin kanssatanssijoissani suurtakin ahdistusta sijoittumalla "väärään" paikkaan hakurivissä tai hakemalla naistenhaulla [huomattavasti] edistyneempiä tanssijoita. En kuitenkaan kuvittele läsnä- tai poissaoloni vaikuttavan merkittävästi monenkaan palstalaisen illan kulkuun. Loppujen lopuksi, kirjoittajia on koko Suomesta ja aktiivisesti tanssinettiin kirjoittavien määrä yhtä lavaa kohti ei voi olla suhteettoman suuri (korjatkaa jos olen väärässä).

Olen maninnut palstasta muutamalle vähemmäntanssineelle ystävälleni. Näin tehdessäni olen valitettavasti joutunut myös ”varoittamaan” heitä palstan hengestä ja muistuttamaan, etteivät läheskään kaikki tanssimassa käyvät allekirjoita palstalla ilmaistuja mielipiteitä. Varsinkin kirjoitukset pelien "uhraamisesta" vähemmäntanssineen kanssa kävelemiseen ovat omiaan antamaan lavallakäynnin aloittamista harkitsevalle kuvan, ettei uusia tanssijoita lavoille kaivata.

Toisaalta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja myös sen julkituomiseen niin halutessaan. Olisi hyvä kuitenkin muistaa, että saman asian voi ilmaista niin monella tavalla. Aina ei ole pakko kärjistää ja provosoida, vaikka näin saisikin mielipiteelleen enemmän huomiota ja kommentteja, saattaisipa nimimerkkikin jäädä paremmin mieleen. Kannattanee miettiä kahdesti, mitä kirjoittaa ja miten kirjoittaa.

Mukavinta luettavaa yleensä ovat kertomukset tanssi-illoista eri puolilla Suomenmaata. Niissä harvemmin aletaan mollaamaan ketään tai haukkumaan tanssitekniikan puutteita. Hehkutellaan vaan mukavia tanssittajia ja muistellaan ihania nuljaskointeja. =)

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]