[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

No-no mielipiteet [Tanssijat] (Grapponia 2007-05-16 18:17)

No-no mielipiteet

Grapponia
2007-05-16 18:17

Ihmettelen, mitä informaatioarvoa on sen kaltaisilla väittämillä kuin "taitamattoman tanssijan kanssa tanssiminen ei ole aina kivaa". Sehän on ihan sama kuin sanoisi, että "vesisateessa on yleensä kurjaa odottaa bussia". Ainut ero on vain siinä, että edellisestä väittämästä joku taatusti loukkaantuu. Kyllä minä ainakin aloittelevana tanssinharrastajana olin ymmärtänyt tuon asian jo ennen lavadebyyttiäni.

Tanssi lajina on erilainen vaikkapa golfiin,maratoniin tai postimerkkeilyyn verrattuna, sillä tanssissa ollaan katseiden alla samaan aikaan kun itseään ilmaistaan koko keholla ja ehkäpä sielullakin. Kukaties lajia harrastavat ihmiset, joilla tunteet ovat pinnassa muutenkin herkemmin ja siksi ne tunteet voivat joskus vähän räiskyäkin. Kyllä, maassamme vallitsee sananvapaus, mutta totta on sekin, että herkemmät ihmiset saattavat varomattomien väittämien vuoksi kaikota koko lajin piiristä. Itsekin olen tanssikäyttäytymistäni muuttanut täältä lukemani perusteella...Usein tulee tanssittua niitten tuttujen kanssa, ettei vain tuottaisi kenellekään "taitavalle" pettymystä, aiemmin olin rohkeampi, ehkä myös sinisilmäisempi..

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]