[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Lähentelystä tanssin aikana [Tanssijat] (Olivia 2007-05-14 21:51)

Lähentelystä tanssin aikana

Olivia
2007-05-14 21:51

Kirjoitanpa jälleen ilmiöstä, joka näin kevään myötä tuntuu jälleen ilmaantuneen tanssipaikoille: tanssiessa lähentely tai likistely tai miksi sitä nyt ikinä haluaakin kutsua. Mikään ahdasmielinen ihminenhän en ole, päinvastoin, tykkään tanssimisesta ja mielelläni lähden tuntemattomammankin tanssittajan vietäväksi. Viime aikoina tanssi-into on kuitnekin hiipunut muutaman ikävän kokemuksen vuoksi. Pidän itseäni keskitasoisena tanssijana, enkä siksi ole uskaltaunut hakemaan minua selvästi parempia tanssijoita (jotka varmasti ovat asiallisia ja tanssimassa tanssin vuoksi.) Sen sijaan olen erehtynyt tanssahtelemaan muutaman vanhemman herrasen kanssa. Kokemukset ovat tiivistettynä tässä: vaivihkaista puristelua ja likistelyä tanssiessa, juuri siinä rajamailla, ettei asiasta ole kehdannut huomauttaa, kun on ajatellut, että jospa sitä sittenki erehtyy. Ja eipä kuitenkaan erehdy, kun eräskin tangoilu johti sellaiseen puristusotteeseen, että oli pakko karata ensimmäisen tanssin jälkeen. Mietin tässä, että olenkohan vainoharhainen ja kuuluukohan tämä kuitenkin ymmärtää osana tanssikulttuuria. Valistakaa minua viisaammat :).

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]