Tehopinssi [Pulina] (Karhunpennun hupiretki 2007-04-30 21:36)
Haloo haloo. Onkos Isännän pinssiputiikissa?
On. Tarvitsetko uuden pinssin?
Tarvitsen. Mutta ihan tavallinen malli ei enää riitä. Olen tehnyt
vakavan virheen joka ei saa enää toistua. Tai itse asiassa kolmeentua.
Katsokaas kun olin eilen Kuntotalolla tansseissa enkä tanssittanut Elisaa
syystä että kukaan ei minulle kertonut hänen läsnäolostaan. Laskujeni mukaan
tämä oli jo toinen kerta kun missasin tilaisuuden tavata hänet.
Aijai. Kuulostaapa kiperältä paikalta. Mitenkäs sen uuden pinssin sitten tulisi toimia?
Tarvitsen sellaisen RFID-mallin joka tunnistaa langattomasti toisen
pinssin läsnäolon noin 20 metrin säteellä ja hälyttää erityisen voimakkaasti
mikäli pinssi on tanssittamaton. Nikkinimi kuiskattuna
bluetooth-korvanappiin olisi mukava lisäominaisuus.
Hinta saa olla kovakin kunhan tekniikka toimii aukottomasti. Ai niin, vielä
yksi tärkeä pointti: miespuolisiin pinssinkantajiin sen ei kylläkään
tarvitse reagoida ettei tule harhahakuja huonossa valaistuksessa.
Vaatimukset kuulostavat järkeviltä. Koska perunapellolle ei vielä pääse mietimme asiaa. Katsotaan parin viikon kuluttua mitä saamme aikaan.
Postiluukku kolahti reilun viikon malttamattoman odottelun jälkeen. Pieni kirjekuori paljasti uudenkiiltävän pinssini sekä saatekirjeen:
Tässä toivomasi pinssin beeta-malli. Annan tämän sinulle koekäyttöön, testaa sitä aluksi hyvin varovasti valvotuissa olosuhtessa. Tekniikka kyllä toimii mutta tuotekehittelyn tässä vaiheessa en vielä missään tapauksessa vastaa käytön seurauksista.
Lauantai. Pinssi kaulukseen ja baanalle. Vai muka valvotuissa oloissa? Millaisena aloittelijana se Isäntä minua oikein pitää? Satulinnaan vaan samantien, siellä ei oletettavasti ole ketään tuttua joten sirupinssin taidot menevät todelliseen puntariin samantien.
Oitis kahdeksalta paikalla. Pinssi piippaa jo eteisessä vimmatusti ja korvanappi suoltaa nikkejä solkenaan:
Joadalminanhelmijandekaisadnannapirtsakkamariansarsabutterflydiedadragoeloveenafuskutargreenteahloore
hulinaJ06juliakanelikarvinenkirppuvinttikaivolakkalindamustikkanasuliinininnelituomariuntuvavivian
sabinaviivikarjalainennainenmekupirpanaanskusaanasofia....
Huh! Mikäs nyt? Jotenkin väsyttä ja huimaa yhtaikaa, mitäs tässä nyt tapahtuu ... nukuttaa ..nukuttaa
Herään valkoisesta huoneesta. Ystävällinen, hieman huolestuneen oloinen valkotakki tiedustelee vointiani.
Hyvää huomenta ja tervetuloa takaisin reaalimaailmaan. Ennenkuin edes kysytte vastaan etten lähde kanssanne tanssimaan. Nimeni ei myöskään ole Julia eikä Päivi eikä Sarsa eikä kukaan muukaan noista kymmenistä nimistä joita olette hokeneet viimeiset kaksi vuorokautta. Juon kylläkin mielelläni vihreää teetä mutten ymmärrä miten se tilanteeseen liittyy.
Ihan hyvä. Tiedättekö muuten kohtasinko Elisan? Vai oletteko Te kenties Elisa?
Ihan rauhallisesti nyt vain hyvä mies. Nimeni ei ole myöskään Elisa. Olen Pirjo ja ammatiltani erikoissairaanhoitaja. Ottakaapa tästä nämä kaksi pientä pilleriä ja juokaa lasi kiltisti tyhjäksi. Sitten lepäilette taas tovin. Viikon-kahden päästä harkitsemme kotiuttamismahdollisuuttanne uudestaan.