Gallup: Kuinka usein saat pakkeja? [Tanssijat] (Päivi 2007-04-14 11:56)
Tangontaitaja kirjotti " Miten tanssit ovat muuttuneet" -ketjussa : "ja pakkeja sai aika harvoin syytä en tiedä mutta nykyisin saa useammin kun lukee keskustelupalstaa"
Kirjoittelusta saa helposti vääristyneen kuvan. Siksi laitankin gallupin:
Kuinka usein saat pakkeja?
Olen saanut viimeisen noin seitsemän vuoden aikana ehkä kaksi kertaa selkeät naamapakit hakurivistä. Eka tapaus tapahtui Kisarannassa useampi vuosi sitten ja mies olikin varsin tyly minua kohtaan... Tunsi varmaan olevansa liian hyvä tanssittaja minulle! ;) Toisella kertaa tanssittaja antoi ensin pakit, mutta lähti sitten kuitenkin tanssimaan kanssani pienen harkinnan jälkeen. Tämä tapahtui puolestaan Hietasaaressa parisen vuotta sitten. Nähtävästi tanssimme meni ihan hyvin, kun hän haki sen jälkeen minua parisen kertaa vielä saman illan aikana itsekin tanssimaan...Syytä alun pakittamiseen en tiedä, mutta väliäkös sillä!:)
Kai niitä muitakin pakkeja on tullut silloin tällöin hakualueiden ulkopuolelta, mutta yleensä ukkelit ovat aina kertoneet siihen pätevän syynkin. Olen itsekin antanut välillä pakkeja silloin pakkeja, mutta en muistaakseni koskaan hakurivissä, paitsi ehkä selkeästi humalaisille!
Joskus olen kyllä huomannut, että jos olen suuntaamassa jotakuta kohti, niin tämä henkilö on saattanut lähteä vähän kuin "karkuun" tai siltä minusta on ainakin tuntunut... Tosin vaikea mennä sanomaan, onko näin todella tapahtunut... ;)
Useasti on käynyt niin, että joku toinen on vienyt hakuni kohteen juuri edestäni, mutta hitaat jäävät aina toiseksi!;D
Kerran hain taas yhtä "pro-miestä", joka lähti kyllä kanssani tanssimaan, mutta osoitti varsin selkeästi, että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa. Hän laahusteli tanssin kävelemällä läpi, vaikka tiesin hänen osaavan viedä paremminkin ja ilmeili vielä tutuilleen tyyliin, että "hoh-hoijaa". Se tuntui todella ikävältä, enkä ole sen koommin hakenutkaan häntä tanssimaan, vaikka hän tanssii varsin kivalla tyylillä, josta itsekin tykkään. No, kaippa niitä tanssittajamiehiä on muitakin...
Joskus vähän harmittaa sekin, että tietyt miehet eivät hae juuri koskaan tai ei lainkaan minua, vaikka haen heitä toisinaan itse naistenhaulla... Sekin hieman harmittaa. Sitä on väkisinkin tullut miettineeksi, että pitäisikö jättää heidän hakemisensa kokonaan? Toisaalta olen ainakin itse nauttinut heidän kanssaan tanssimisesta, joten...! No, mene ja tiedä!