[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Teemu Harjukari ja Taivaanrannanmaalarit [Esiintyjät] (Sokkisha 2006-09-10 20:05)

Teemu Harjukari ja Taivaanrannanmaalarit

Sokkisha
2006-09-10 20:05

Suorastaan erinomainen tanssiorkesteri! Kaksi kertaa olen ollut kuulemassa ja molemmilta kerroilta sama tunnelma. Esiintyjänä Teemu on hyvin yleisönsä ottava ja yhtye soittaa mielestäni harvinaisen monipuolista tanssimusiikkia tanssittavilla tempoilla. Yksi mihin kanssa olen kiinnittänyt huomiota on yhtyeen kappalevalinnat; -on sillä vaan merkitystä millaisia kappaleita soitetaan! Jotkut orkesterit soittavat kylläkin hyvää ja tanssittavaakin, mutta tasapaksua ja innostamatonta musaa... Teemun porukka soittaa innostavia kappaleita jotka ainakin minulla menevät jalan alle ja nostavat fiilistä! Mutta sitten sellainen juttu; -en tiedä onko se tarkoituksellista kujeilua kun ensin soitetaan rämpsäkät jivet ja heti perään huippukiperät polkat joissa vielä hoilataan: "pannaan löylyä lissää, eihä tää tunnu missään, löylyä lissää löylyä lissää..." -ja loppuun vielä kunnon kiihdytykset niin sen sanon että joka nuo jivet ensin vetää ja tuollaiset polkat vielä perään niin saa laskea vähäksi aikaa: "yksi putosi pelistä pois!".

-Onneksi ne tuleekin näköjään aina silloin kun Teemun porukka menee tauolle, kun itse en ainakaan millään malttaisi tauolle lähteä tämmöisen yhtyeen soittaessa! Kerään kortteja (mielestäni) hyvistä tanssiorkestereista; Teemu ja poijat pääsivät komeilemaan puolipaneelin reunalle Metsäkedon porukan, Väriloisteen ym. huippuorkestereiden joukkoon!

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse] [Poista]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]