Riittämättömyydestä ? Vetoomus !!!! [Tanssijat] (Vinkelis 2006-08-22 0:07)
Hyvin tuli perille :) Kiitos komenteista ja näkökulmasta asiaan. Tottahan toki se näkyy olleen se mies joka pilasi oman ilonsa ja sinun ennen kaikkea möksäyttämällä tollasia, vaikka itse tunsit siinä pilaavasi. Ja edelleen siis on turha kokea mitään riittämättömyyttä.
Tuohon vaateasiaan... Silloin kun itse kikkailin erään toisen tyyypisen tanssilajin parissa, tein tanssivaatteet itse, pukeuduin sillä tavalla erilaisesti että se sopi ensinnäkin siihen tanssiin, fiilikseen, tuntuivat omilta vaatteilta, ja ylipäätänsä mukavat olivat. Myös tanssilavan kupeessa ainakin itse koin että hyvin pukeutuminen oli etu, vaikka en siis osannut vielä näitä lavatansseja. Ei vissiin siihen aikaan ihmisiä moitittu harhaan johtamisesta. Nyt pukeudunkin sitten aika tylsästi....eli pitäisköhän räväyttää joku kerta ???
Nykypäivänä ainakin itse näen lavoilla ihmisten pukeutumisesta kuka osaa pukeutua :) heh heh.... Tietysti esimerkiksi musta, valkoinen ja punainen on tanssien värejä, joten se kyllä ohjaa aika voimakkaasti tanssilliseen suuntaan. Hameiden pituudesta housuista tms. voi lukea miten helppo niissä on tanssia. Silti, en oleta mitään. Mielestäni hyvä asia ja pukeutua saa miten tahansa. Upeasti pukeutuvaa on kiva katsella. Jatka vaan omaan tyyliisi. Ongelma on sillä hakijalla sitten jos hakee sun vaatteita tanssimaan. Sinulla oli siis oikeus loukkaantua, mutta järkevintä mitä olisit voinut tehdä olisi pitänyt hoksata antaa hänelle hernekeiton sijaan takkisi :) ja sanoa että tanssi tämän kanssa !
Vinkelis