Kolmilammilla - hmm - miellyttävää [Tanssipaikat] (Aito 2006-08-14 8:09)
Illasta ei oikeastaan ole mitään valittamista, paitsi yksi ja valitankin sen tähän heti alkuun. Minun makuuni nopeita kappaleita tuli aivan liian paljon. Olen siis vähän pettynyt Tarja Lunnakseen. Tai en Tarjaan vaan bändiin, Tarjan biisit kyllä kolahtaa ja kovaa :) mutta bändi saisi vähän miettiä voisiko esim taukomusiikin valssit vaihtaa hitaisiin valsseihin tms. No makunsa kullakin, mutta minä ja Savonpoeka ei oikein ihastuttu musaan, sen verran nopeaa se liian usein oli.... Mutta me ollaankin jo vanhoja, ehkä se nopea musa sopii vähän nuoremmille ;)
Unohdin illan aikana että olen nuljaskoinnista saikulla. Vasta loppuillasta muistin sen mutta kun olin niin hyvään makuun päässyt niin en pystynyt (enkä oikeastaan halunnutkaan) sitä enää lopettamaan. Yksi nuljaskoinnin mukainen hakukin tuli suoritettua ja vaikka kuinka monta nuljaskoinnin alkeisiin ja jopa jatkotasolle sopivia "liikkeitä" tuli suoritettua. On saanut tuo SP:kin oikein hyvää harjoitusta näköjään muiden naisten osalta, sen verran hyvin sujui häneltäkin se tanssin plaatu ;) Kiitos vaan naiset! Jatkakaa samaan malliin!!!!
Slovareita tuli muutama aivan ihana ja mikäs sen somempaa kuin että minulla sattui olemaan käsissä juuri silloin siihen sopiva mies. Tai itse asiassa illan aikana oli kaksikin helmeä miesten joukossa, sen verran UPEAA ja mahtavaa tuo tanssi juuri silloin oli. Namskis, lurpis *nuoleskelee huuliaan* Oli ihana nousta hetkeksi taas tuonne Onnen taivaaseen. Siellähän se Vinkelis jo minua pilven reunalla odottelikin, ei ollut vielä palautunut hänkään maan pinnalle. Kyllä siellä Onnen taivaassa on välillä mukava käydä, kunhan ei unohdu sinne liian pitkäksi aikaa haaveilemaan. Kiitos siis SP ja tuo toinen nuljaskoinnin "mestari" noista ihanista slovareista!
Masurkatkin pääsin tanssimaan hyvässä seurassa ja polkallekin minua haettin, ihmeellistä :) Ja vaikka kuinka yritimme tanssia polkkaa pomputta, tuli siinä lähes yhtä kova hiki kuin tavallisestkin pompittuna. Mutta kivaa oli. Polkkamies saa Savonpoejaltakin terveisiä ja ison kiitoksen hyvistä vinkeistä kuinka uudet tanssikengät saa sisäänajettua työpaikalla. Me kerrotaan sitten tuloksista kunhan niitä saadaan ;DDD Niin ja kiitos sinulle niistä naistentuntien rauhallisimmista kappaleista, kyllä sinä jos kuka osaat viedä naista vaikka puuhun (mutta pliis älä kokeile ainakaan minun kanssani) ja Sinunkin kanssasi tanssiminen on suuri nautinto :)
Matkaseura oli parasta mahdollista. Kiitos vaan kovasti seurasta ja vielä superkiitos perjantaina tekemästäsi tarjouksesta :) Olet ihku ;)))