[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Turun tanssipaikat torstai-iltana [Tanssipaikat] (Vinkelis 2006-06-05 11:57)

Galax viikolla - tarkemmin eilen

Jerryjee
2006-06-07 14:20

"Se mikä minua eniten häiritsee kyseisessä paikassa on tanssilattian pieni koko (tyypillinen tanssiravintola tila)"

No kyllä Galaxin lattia on monta kertaa se mikä vaikka Tampereen Komeetassa tai Helsingin Wanhan Kellarissa. (Voishan nuo tarkat kootkin jostain onkia selville...)

Jokerit Company soitteli eilen, enpä ole ennenkään ko. orkesteria ylistänyt eikä tarvinnut eilisenkään perusteella. Kolmella miehellä vetävät, koskettimet & rummut & basso. Rumpali kai lauleskelee. Voisi joka iikka siitä bändistä mennä johonkin tempon tarkkuusharjoituksiin (rumpali myös) sen verran horjuvaa on sen pito. Basisti soittelee edelleen vääriä nuotteja välillä vaikkei enää papereista lunttaakaan. Välillä tuntuu kuin joku kappale on hiipumaisillaan kesken kunnes jatkuu taas sitten uutta puhtia saaneena, aivan kuin ylä- ja alamäkiä ajeleva rekka. Eräs daami sen sanoi, en minä: "Kammottava orkesteri". No, tänäänhän laulupuoleen tulee rankasti lisäpuhtia kun lehden mukaan solistina on tämä vanha tangokonkari Risto Nevala!

Tanssidaameja oli paikalla mukavasti ja yllättäen myös palstabongaus: Tanya(?). Kiitos kun huomasit itse hakea! Yhteisiä tuttuja meillä onkin (Eevulle terkkuja). Pikkutunneilla homma meni enempi siihen "normaaliin" kapakkameininkiin.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]