[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Millä oikeudella...? [Tanssijat] (-Marian- 2006-05-29 18:05)

Millä oikeudella...?

-Marian-
2006-05-29 18:05

Olin lauantaina tansseissa X lavalla ja vielä tänäänkin vaivaa eräs asia.

Tässä vaiheessa kiitos tutuille palstalaisille ja muille tutuille, jotka tanssititte minua. Saitte hymyn nousemaan kasvoilleni. = ) Jaksan jatkaa lavalla pyörähtelyä, vaikka välillä sitten tulee näitä vastoinkäymisiä:

Aivan ventovieraita miehiä ja heti ollaan ehdottelemassa jos vaikka mitä ja sitten vielä ihmetellään."NO, eikö oo kivaa, kun ei hymyilytä". ARGH! Mistä ihmeen kolosta nämä miehenpuolikkaat näin keväisin aina ilmestyvät meitä naisia kiusaamaan????? Kyllä sai taas hyvin kasvatettu naisihminen pitää varansa, ettei päästellyt suustaan rumia sanoja.

Mä sitten peilistä tarkastin, että lukeeko mulla otsassa "haku päällä" ilman että tiedän asiasta mitään, mutta peilistä tuijotti vain jäätävän siniset silmät. Tanssittakaa tutut vaan jatkossakin, vaikka katse olisi viileä ja hymyä ei näy kun siinä tyrkkyrivissä seison.

Joku viritteli täällä ideaa joskus talvella t-paidasta, jossa lukisi "vain tanssimassa"... näin tietokoneaikana varmaan saisi vaihtuvan tekstin. Mulla varmaan lukisi: "Oikeesti vain tanssimassa" "Voi olla kivaa, vaikkei aina jaksa hymyillä" "Älä edes kysy" jne.

Kiitos, kun sain purkaa tuntojani.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]