[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Vappu Huvilinnussa [Tanssipaikat] (Jansku 2006-05-01 13:03)

Sanoitko Huppu Vavilinnus...hik!

Pirtsakka
2006-05-01 20:38

Huvilinnussa minäkin (hik!)

Vappuaaton riennot alkoivat osaltani kävellessä yksin kotoa lakitukseen. Ajettelin, että vappu se on minullakin, ja tapojeni vastaisesti tissutelin sidukkaa koko matkan. Taidemuseonmäellä oli tarkoitus nähdä tanssiporukkaa suht määritellyllä sijainnilla.... Aluetta haravoin ruuhkassa aikani (tyhjentäen jo toista sidukkaa). Saatuani puhelimitse tarkemmat koordinaatit, löysinkin iloisen seurueemme toisen ja kolmannen poppelin välistä. Lakit päähän ja iso pullo auki. Pitihän talkoisiin osallistua, ettei hyvä aine jää väljähtymään.

Siitä sitten lähdettiin lavakummitytön kanssa vaihtamaan tanssillisempaa asustetta päälle. Kävelymatka kämpille sujui siiderin ja kuohuvinin siivittämän sielunhoidollisen keskustelun merkeissä, kiitosta vaan kummitytölle, jos luet tätä! Olimme vaatteiden vaihdossa ja jo kävellessä muodostuneiden rakkojen teippaamisessa kyllä tosinopeita -mielestämme- kunnes organisointikykyinen kuskimme muistutti meitä puhelimitse aikataulun olemassaolosta... vielä toistamiseenkin. Kiitos kärsivällisyydestä:)

Lopulta kuskimme sai kerättyä autonsa täyteen kikattavaa ja äänekästä naisväkeä ja pääsimme turvallisesti Huvilintuun. Itse oli Huvilinnussa ekaa kertaa ja totesin kivaksi pakaksi. Harmi, ettei se ole kaikenikäisten kestosuosikkilava. Lattia oli oikein hyvä ja tanssia sain niin paljon kuin jaksoin! Tai olisin mä vielä jaksanu, mutta orkesteri lopetti (mielestäni ihan liian varhain) ja porukka vaan rupes valumaan pihalle...

Yllätin myös itseni (ja vakiotanssittajani)olemalla hiprakassa tanssimassa, mitä olen pitänyt ennen jopa sopimattomana. Tulipa kokeiltua (hik) Omasta mielestäni tietenkin seurasin erinomaisesti... eikä kukaan valittanutkaan, eikä naistentunnilla tullu pakkejakaan, edes naamasellaisia. Yksi vieraampi tosin kysyi nopean fuskun jälkeen, että harrastanko vatsatanssia :D:D (NO EN! vaikka oonkin kaksi alkeistuntia käynyt seitsemän vuotta sitten). Yksi tutumpi sanoi palautteeksi, että tanssin vähän löysemmin kuin yleensä. Yksi väitti tavallista puheliaammaksi. Omasta kyytiporukasta kuului sen suuntaista kommenttia, että näytin sammuneelta (taisi olla vitsi:D koska sammuminen ollut lähelläkään!) jota raahataan parketilla, vaikka kyse oli ihan tavallisesta (taivaallisesta) silmät kiinni nautiskelusta:)

Pääsin aivan loistavalle buggille uuden viejän kanssa:) Sambakin sai uusia ulottuvuuksia rennomman vartalonhallinnan myötä (hihiii). Polkat missasin ollessani huolehtimassa nestetasapainosta baarin puolella. Aika kului kuin siivillä, siis hurjan lennokkaasti. Rivissäkin kävin muistaakseni välillä kääntymässä pikaisesti. Alun orientaation jälkeen en ehtinyt kovin kummitella, mutta hyvin tuo ensikertalainen tuntui paikkaan sopivan. Ihan sydäntä lämmitti, kun kaikilla oli niin mukavaa ja eiköhän me saada kummityttö vielä houkuteltua kesälavoille uudelleenkin:)

Pinssiläisiä bongasin käsipäivää-tyylillä kaksi, kun ihan esiteltiin. Itse oon aika ujo tulemaan juttusille. Pilkkeenkin bongasin, mutta en ehtiny tervehtiä (olenko se, johon viittasit?), oli se ilta kyllä semmoista lentoa, että eipä siinä tanssin (ja juomatauon) lisäksi paljon muuta ehtinytkään. Enskerralla sitten, Pilke, tuun moikkaamaan, saihan organisointikykyinen kuskimme järjestettyä sun kyytiin yhden meistä:) Itsellä ei pinssiä toistaiseksi ole, mutta ne harvat, jotka mut tietää, niin saa ihan vapaasti "paljastaa" mut muille:)Ja saa tulla moikkaamaan!

Paluumatkalla poikkesimme vielä yöpalalla 24h huoltis-ravintolassa ja sen jälkeen jalat rakoilla, mutta muuten onnellisesti tanssiväsyksissä turvallisesti kotiin nukkumaan.

Kiitoksia vaan kovasti kaikille tanssittajille (tanssista ja kärsivällisyydestä:), kiitos kuskille! Kiitos kyytiporukalle hauskasta seurasta! Kiitos oluesta herralle, joka katseli maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi (oon sulle yhen velkaa)! Kiitos tanssikaverille, jonka taskussa rahani olivat voroilta turvassa (itsellä kun ei taskuja ollut)koko illan. Kiitos vapulle, keväälle, Finkuille, Huvilinnulle, kuohuviinille (kiitos N&T)! iloisille ihmisille....!!!! KIITOS!

Oli vaiks kuin kivaa!

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]