[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Nousut ja laskut tangossa? [Tanssilajit] (Sokkisha 2006-01-20 17:27)

Pää omalle puolelle, kiitos tai sitten ei..

Drago
2006-01-23 21:26

Sano mitä sanot, mutta minä en tiedä montaa niin ihanaa asiaa, kuin hyvän kavaljeerin kanssa tanssittu tango.. ja ehdottomasti silloin poski poskea vasten, jos se vain suinkin pituuden puolesta onnistuu! Hikinen tai ei, sama se siinä vaiheessa.. en minä niihin bakteereihin ole vielä kuollut, eikä minun naamassani koskaan ole ollut enempää näppylöitä tanssi-illan jälkeen kuin ennen tanssejakaan.

En minä väkisin sitä päätäni kenenkään naamaan tunge, mutta usein se luontevasti niin menee.. Toisaalta jos asento ei tunnu siten hyvältä, en myöskään pakosta sitä pääkontaktia ota. Jokainen valitsee itse, jos mies ei halua tanssia poski poskea vasten, niin sitten ei tanssita niin.. ja vastaavasti sama juttu naisen kohdalla, jos nainen ei halua, niin sitten ei halua.. ei ketään siihen pidä pakottaakaan. Toisinaan jopa ventovieraan kavaljeerin kanssa poski poskea vasten tanssiminen tuntuu maailman luontevimmalta asialta ja se fiilis.. nami!

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]