[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Tuuppimisen makua Tanssikrouvissa [Tanssipaikat] (Jerryjee 2006-01-07 18:31)

Tabu - iskeminen?

Jerryjee
2006-01-12 22:01

Viitaten keskusteluihin siitä, minkälainen tai tyylinen teksti on palstalla "sallittua" ja mikä ei, niin itse en, ainakaan enää, viitsisi kokeilla tämän tyyppistä kirjoittelua (JKosonen):

"Eli n. 10 sekunnin tanssin jälkeen voi tehdä jo aika pitkälle meneviä todennäköisyyslaskuja tuntemattoman daamin kanssa josko päästäisiin vällyjen väliin."

Vaikkakin, jos ei se nyt jollekulle ole vielä tullut selväksi niin tansseissa käymisen ja tanssitaidon yksi motivaatio minulle on aina ollut tehdä vaikutusta ja päästä lähemmin tekemisiin itseäni viehättävän daamin kanssa. Sanotaan nyt sitä vaikka iskemiseksi. Olen tässä myös onnistunut. On se sitten "vällyjen väliin" tai jotain muuta vastaavan suuntaista. (Viimeksi Turun Galax eilen). Uskon että en ole ainoa, niinkuin yllä siteeraamastani kirjoituksesta voi päätellä. Silti ainakin tästä aiheesta keskustelu on jonkinlainen tabu palstalla. Aiheesta puhuminen koetaan rehentelyksi ja ylimielisyydeksi mitä se kieltämättä herkästi onkin. Loukkaavaksikin niiden ihmisten tanssinharrastusta kohtaan joilla ei tätä vastakkaisen sukupuolen viehättämis-intressiä ole. Vaikka väitän että iskeminen on silti osa sitä "sosiaalista ulottuvuutta" miksi monet sinkkumiehet tansseissa käyvät. En tiedä onko keinoa puhua asiasta ilman että se herättää vääriä negatiivisia mielleyhtymiä?

Tanssi-illan antia kotiin päin ajaessa mietiskellessäni saatan ajatella hetkittäin kyynisesti, ylimielisestikin mutta myöhemmin ajatellen ja palstakirjoituksissani olen pyrkinyt tätä karsimaan, ottamaan objektiivista otetta. Olen huomannut että ilman noita negatiivisia sävyjä olen kyllä saanut pointtini ilmaistuksi. Nimenomaan ne joista voi muille olla enempi mielenkiintoa ja herättää kommentteja.

Vai pitäisiköhän aukaista lista palstalle otsikolla "Käytkö tansseissa yrittääksesi viehättää/iskeä vastakkaista sukupuolta?" Ja "Kuinka usein olet onnistunut".

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]