[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Tuuppimisen makua Tanssikrouvissa [Tanssipaikat] (Jerryjee 2006-01-07 18:31)

Tuuppimisen ja pakittamisen makua Tanssikrouvissa

Tuulikki
2006-01-08 14:26

Minäkin lähdin pitkästä aikaa tanssimaan ja kuten vähän pelkäsinkin, Häijäässä oli paljon porukkaa. Tuntui siltä, että liikkeellä oli paljon pariskuntia, jotka käyvät kaksi kertaa vuodessa tanssimassa: juhannuksena ja loppiaisena. Nyt eivät ehkä niin maistissa, kuin juhannuksena. Mutta riittävästi tuli tuuppimisia, jalalle astumisia ja piikkarin korkoa kengän sisälle (ei minulle, mutta eräälle tanssittajalleni).

Alku- ja loppuillasta oli onneksi tilaa tanssia, melkein lopuksi saimme fiilistellä ihanat, hitaat lindytkin.

Harmikseni kuulin pari pakittamistapausta. Tai toisessa olin vähän osallisenakin (eli pääsin paikkaamaan). Kun edestäni haettiin nuorta naista, niin hän vain lähti kävelemään pois. En tiedä, sanoiko hän mitään. Minä pääsin sitten tangolle ko. herran kanssa. Enkä näe mitään syytä, miksi hänelle olisi pitänyt antaa pakit. Mies oli fiksun oloinen ja osasi tanssia. Vai pitikö nainen tätä itselleen liian hyvänä tanssijana? Miettikää nyt naiset vähän. Jos seisotte rivissä, mielestäni ei pakkeja tarvitse jaella ilman pätevää syytä. Onko teille tehty näin, että tietäisitte miltä toisesta tuntuu? Jotenkin tuntuu, että nuoret naiset pakittavat helpommin, kuin me vanhemmat (ei ole varaa :)). Miehet, olenko oikeassa?

Haa, Jerryjee, paljastuit! Samoissa treeneissä olemme käyneet useinkin. Ihmeen hyvin siinä tungoksessa onnistui cha chaakin, vaikka piti mennä ihan pienellä askeleella, myös nopean rytmin vuoksi. Kiitos tansseista!

Ihan loppuun asti en jaksanut, kun alkoi varpaita rasittaa. Eräs mies haki vielä, kun olin jo kaivanut narikkalappuni vähän hankalasta paikasta. Työnsin sen miehen rintataskuun ja tietysti unohdin sinne! Onneksi mies ei lähtenyt vielä, vaan oli jo tanssimassa uudestaan, kun tajusin asian. En viitsinyt puikkelehtia tanssijoiden väliin lattialle, vaan odotin ensimmäisen kappaleen päättymistä ja hain lappuni hänen taskustaan. Eipä ole ennen näinkään käynyt!

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]