Tuntemattomampia mutta hyviä orkestereita, osa II [Esiintyjät] (Vesku 2005-11-21 12:23)
Pia M: Laittakaa tähän mielestänne hyviä mutta tuntemattomampia. Voidaan käyttää siten, että mennään tanssipalvelimen esiintyjäpuolelle ja haetaan sieltä kyseisen esiintyjän/orkesterin keikat jos vain on ilmoitettu, ja katsotaan että olisiko ko. poppoo mahdollisesti kohtuullisen ajomatkan päässä.
Jatkoa listalle:Tuntemattomampia mutta hyvä orkestereita.
Lauantaina 19.11.05 esiintyi Olli Oivasen orkesterin solistina Sirpa Jokinen. Hän lauloi tosi hyvin ja mielelläni menen kuulemaan hänen lauluaan uudelleen. Musiikki oli myös hyvin tanssittavaa.
Kommentit: [Jora]
Ehdottomasti Nelinpeli! Orkesterin ohjelmisto on monipuolista ja erittäin hyvin tanssijalan alle sopivaa!! Keikkailevat paljon pelkkänä bändinä, mutta hoitavat mallikkaasti myös solistien säestyksen!! =) Kannattaa poikeat tämän bändin keikoille! =)
Mister -yhtyeellä oli 15.12.2006 Ravintola Killassa monipuolinen ohjelmisto ja temmot kohdallaan (no, Sambat taisivat olla hieman nopeahkot).
Jännä, että tällaisille listoille tulee ajoittain orkestereita, joista minulla on ollut aika karuja kokemuksia. Ja nimenomaan ei tunnepuolella vaan faktisesti arvioiden. Ehkäpä joku puolestaan on kokenut samoin orkestereista, joita itse ehdotan (jolloin olisin ollut orkesterin joillekin virheille sokea tarkoitan kuuro). - Tietysti voi kehitys kulkea orkestereilla kumpaankin suuntaan, eli kokemuksia kannattaa päivittää.
Jaana & Sabeline; Jukka Eskelinen & Yövieraat, solistina Essi Leppäkoski; Janne Ahonen & Markku Ignatius, solistina Marketta Vallivaara
Pari kertaa olen törmännyt orkesteriin nimeltä Nelinpeli. Kaikin puolin tanssittavaa ja monipuolista musiikkia.