[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Naisten tunti!! Jipii!! ...vai? (Emäntä 2003-02-12 12:32)

Naisten tunti!! Jipii!! ...vai?

Emäntä
2003-02-12 12:32

Kun nyt toisaalla keskustellaan naistentansseista, niin haluaisin avata keskustekua lavojen naisten tunnista... lähinnä tunnepohjalta, sillä onhan ilmeistä että naisten tunti on periaatteessa hyvä juttu.

Minulla naisten tunti menee usein puolella teholla. Tuntuu siltä, että ainakin Ruusulinnassa naiset tulisivat ihan hulluiksi: kyynärpäät käyvät, hakurivi tungeksii melkein keskelle lattiaa ja parhaimmillaan haetaan jo miesten rivin taakse kiertäen. Niin kai se on, että kun naisilla on vain tunti aikaa hakea, niin sitten pitää käyttää kieroutta ja voimakeinoja jotta saisi haettua ne suunnitellut miehet.

Minä en ikinä onnistu hakemaan niitä suunnittelemiani... aina joku muu vetää välistä, tai sitten en yksinkertaisesti niitä miehiä siinä tungoksessa edes löydä. Ja sitten miehet murisevat minulle että "mikset sä hae mua naisten tunnilla, etkö sä halua tanssia mun kanssa"... :-) Siinä sitten selittelen, että kyllä minä aina kovasti yritän...

Miten te, sekä miehet että naiset, koette naisten tunnin? Olen huomannut, että osa miehistä livistää kahvioon karkuun, toisaalta toiset tykkää naisten tunnista kovasti. Kertokaa tuntemuksianne!

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]