[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Kuka on kuka Valasrannan treffeillä [Tanssipaikat] (Janne83 2005-08-04 21:23)

Valaksella, sä et oo Simon näkönen!?

Jansku
2005-08-07 17:56

Vai paineita!? No, kuten huomasit, se oli turhaa. Olen myös miettinyt usein, että kuka mahtaa se Kos olla, mutta en olisi arvannut. Tosin mä olen kyllä sut nähnyt, mä taidan olla sitten aika huomaamaton, kuten eilenkin..

En tuntomerkkejä palstalle laittanut, mutta mustissa housuissa ja vaaleanpunaisessa paidassa+huivissa lantiolla olin paikalla.

Ekoille valsseille en kerinnyt, kun piti kahvi ensin hörpätä, mutta Matti haki sitten seuraavalle parille jivelle. Nopeilla on aina kiva aloittaa, kun pulssin tasaamiseen menee aina sen jälkeen tovi. Tässä vaiheessa ilmeisesti oli vaihdettu kuka-on-kuka kuulumiset, ja sittenhän Kos tuli pokkaamaan bugille. On se kuulkaas sisäistänyt sen tyttöjutun, otti huomioon taitotasoni ja antoi aikaa viennin kuuntelemiseen=) Hauskaa(kin) oli, kiitos Kos! Sitten Helsinkiläinenkin oli saanut tietää kuka olen, ja tuli hakemaan Cha-Chaalle! Vasta viime talvena perusaskeleen opin ja vieläkin lasken jotta pysyn perässä. Kiitos kärsivällisyydestä, vientisi on kyllä niin selkeää, että jotenkin pystyi räpiköimään perässä=) Sitten M_F katsoi velvollisuudekseen hakea kuskia, joten valssin pyörteissä oli kiva mennä, vielä kun lattialla oli tilaakin:) Tämän jälkeen pieni hetki ulkona, jotta hengitys tasaantuu ja iho hieman viilenee. Huomasin Humppiksen terassin toisessa päässä enkä voinut olla itsesuojeluvaiston toisin sanoessa hakematta. Konkari ei kehdannut nirppailla, vaan lähti kiltisti buggaamaan ja nopeasti kävi selville ettei oma taso ihan riitä. Sorry. Vesku haki jenkalle, olipas kiva pyöriä vaihteeksi kokonaiset kaksi kierrosta, kun tilaa siihen vielä löytyi=)

Nyt alkoi lattia jo täyttymään, rivissä oli lähes mahdotonta löytää omaa paikkaansa. Naistenhaku olikin aika epätoivoista, silti ehdin löytää ne tärkeimmät (monta jäi hakemattakin). Tangot kyllä meni sivu suun, siitäs sait kun olit liian hidas:(

Lattialta bongasin Kuopuksen, Jell0nan (ainakin taitava tyttö pehmolelu kainalossa jossain kohtaa meni ohitse), Salsapojun (liila paita+mustat housut ja liivi) ja tyttö+poika mustissa (pojalla näin mielestäni pinssin), nimet ei tiedossa. Mahtoikohan Krakataskussa olla paikalla vihreässä paidassa ja keltaisessa/kultaisessa kravatissa? Kravatti ei ainakaan ollut taskussa mielestäni kellään.

Harvinainen ilta; tupa täynnä miltei enemmän kuin juhannuksena. Illan tanssisaldoon lukeutui: valssi, foksi, humppa (kävellen), bugg, jive, cha-chaa, jenkka, masurkka, polkka ja fusku. Kaipaamaan jäin hidasta valssia ja tangoa. Mutta se oliskin ollut makeaa mahan täydeltä=)

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]