[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]]

Kuka on kuka Valasrannan treffeillä [Tanssipaikat] (Janne83 2005-08-04 21:23)

Valaksella, sä et oo Irmelin näköinen!?

KOS
2005-08-07 16:10

Valasrannassa, järkyttävä ruuhka, ei voinu ottaa askeltakaan ettei jossain kolahtanu, no se on kaikille sama, se ruuhka.

Olin vähän paineissa, kuinka selviän tanssista (hauskuuttamisesta), jos ja kun Jansku tulee hakemaan mua tanssiin, kun tuli puhuttua siitä että tanssi on tullu hauskemmaksi tekniikoiden kustannuksella.

Kun tulin paikalle, kysyin ensin kuka on Jansku, että osaan varautua, mutta päätinkin humpan alkaessa soida, että menenkin itse hakemaan häntä ja pyydän tanssia buggia, no me tanssittiinkin, lähes luistinratamaisissa olosuhteissa kaksi kappaletta sitä.

Turhaan loin itselleni paineita siitä selviämisestä, minä sain erittäin miellyttävän tuokin, mukavan ja iloisen daamin kanssa, juuri niinkuin oli ollut tarkoituskin.

Miksi tuo otsikko? No kun olen monesti huomannu kirjoituksista, että ollaan oltu samoilla tanssipaikoilla Janskun kanssa, ja olen yrittäny miettiä minkä näköinen hän on, ja mulle oli muodostunu jonkunlainen kuva, ja olin varma että olisin hänet aiemmin nähny, mutta se oli harha.

Ja miksi kirjoitan tätä lapsellisen tuntuista hehkutusta, kaikkihan tän tietää!?

No olisinhan tietysti voinu kirjoitukseni aluksi haukkua olosuhteet ja tytöt ja kaiken muunkin, ja todeta ninkuin S Räty taannoin Saksasta,,,mutta kun haluan nähdä vain kaiken hyvän, tai ainakin vain kirjoittaa niistä mukavista asioista, niin sillä voin vaikuttaa itseeni, että kehittyisin tanssilattialla.

[Päämenu] [Tuoreet artikkelit aihealueittain / säikeittäin]] [Vastaa sähköpostitse]
[Arvioi] [Roska] [Akana] [Jyvä] [Rusina] [Helmi]